- misiunea “sinucigaşă” de la sfârşitul jocului se poate încheia cu moartea tuturor personajelor (nu doar a lui Shepard), cu moartea unora dintre ele sau cu toţi membrii echipei supravieţuind (personajele care mor în Mass Effect 2 nu vor mai apărea în Mass Effect 3);
- deciziile luate de jucători în Mass Effect vor afecta întreaga experienţa de joc din Mass Effect 2 pentru cei care vor alege să joace pe baza unei salvări din primul joc;
- armele vor avea în continuare muniţie nelimitată, dar în loc de a aştepta ca o armă să se răcească după o perioadă de tir continuu, jucătorii vor putea activa o funcţie specială care elimină instantaneu o parte din căldura acumulată;
- în timpul dialogurilor vor apărea în anumite puncte ale conversaţiei icon-uri ce indică posibilitatea de a întrerupe dialogul în mod ostil (icon roşu) sau eroic (icon albastru);
- opţiunea de a pune pauză în timpul luptei va fi prezentă şi în Mass Effect 2, dar lupta în timp real va fi facilitată mulţumită posibilităţii de a activa puterile speciale prin hot keys configurabile;
- perioadele lungi de aşteptare în lifturi au fost eliminate, BioWare introducând un nou mod de încărcare a zonelor din joc.
0 Aici aveti voie sa comentati::
Trimiteți un comentariu