Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Despre Blogul Games Database


Blogul Games Database si-a facut aparitia pe web-ul romanesc incepand cu luna septembrie a anului 2008.De atunci continua sa activeze sub auspicile creatorului sau ,Petre Cruciu, fiind intr-o continua dezvoltare si extindere,atat din punct de vedere al numarului vizitatorilor care trec zilnic prin acest site,cat si din punctul de vedere al parteneriatelor incheiate cu diverse persoane sau institutii.

Games Database a aparut in urma dorintei editorului principal Petre Cruciu ,de-a-si expima deschis parerile in legatura cu jocurile lansate sau care urmeaza sa se lanseze,cu scopul de a-i indruma pe tinerii jucatori spre jocurile de calitate care merita atentia si sustinerea noastra prin cumpararea unei copii legale.

Daca doriti alte informatii,cum ar fi statistici,numar de articole etc sunteti liberi sa ne contactati,atat la adresa de email al blogului cat si printr-un comentariu la un articol.

Va urez o zi buna!!!


                           EDITOR : Games Database.





9 Aici aveti voie sa comentati::

Anonim spunea...

facem si noi schimb de linkuri?:) www.freeline.ro e site-ul meu

Anonim spunea...

Buna ziua ,

V-am contactat pentru un schimb de link'uri cu situl dumneavoastra . Site'urile mele sunt www.referate-ok.com www.referate-x.com www.jocuri-cumasini.com ... Daca doriti o colaborare astept raspunsul dumneavoastra impreuna cu ,codul care trebuie sa il introduc pe site'urile mele.ID mess: bibu.florin V-as ruga dupa ce cititi acest mesaj sa il stergeti.


Cu stima , Referate OK!

Anonim spunea...

Buna seara,

As dori sa stiu daca esti interesat de propunerea urmatoare:

In schimbul a 4 link-uri de pe site-urile:
http://www.mesaje.biz
http://www.statusuri-y.eu
http://www.jocuri-biliard.eu
http://www.jocuri-mario.eu

sa postezi un singur link catre site-ul http://www.jocuripentrucopii.eu
Daca ti se pare interesanta propunerea poti sa ma contactezi folosind ID ul de yahoo alin_aka_assus

O seara cat mai placuta!

Alin

Florea spunea...

sal ma gandeam daca vrei sa colaboram adica sa lucram impreuna la acest: site daca esti de acord lasa-mi mesaj pe blogu meu ms furmos

Cruciu Petre spunea...

salut florea... care este site-ul tau , ca nu ma lasa sa il vad la profilul tau :P

Anonim spunea...

hiiii,
admin i hope u will respond to my e-mail
i want to exchange link with you website :)
this is my website :) http://tn-warez.com
if you accept add it to your site and notifie me u link wwill be added within 18 hour....
thank you!
best regards

Anonim spunea...

salut
inteleg ca ai o lista cu niste linkuri de vanzare...
da-mi si mie un mail (iosif.cobzi@yahoo.com)cu lista respectiva si preturile pe care le practici
multumesc frumos,
iosif c

Anonim spunea...

Salut, daca esti interesat de link-exchange astept un mail pentru detalii :*

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu