Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Warcraft IV dupa Starcraft II?






Samwise Didier,unul dintre oamenii care a lucrat la cele trei parti ale jocului Warcraft si acum la Starcraft II,a afirmat intr-un interviu ca Warcraft IV ar putea fi urmatorul joc al celor de la Blizzard Entartament.

Citez:
"SD: We haven't actually done any talking about it, but who knows? With the way Blizzard runs its studios, the team leadership is really in charge of what that team does."

Odata ce Stractraft II va fi terminat,echipa se va reuni intr-un meeting pentru "a-si stoarce creierele"(brainstorm),il legatura cu urmatorul joc la care se vor apuca de lucru;jocul care va starni cel mai mult entuziasm,va fi jocul castigator.
Warcraft IV sau un joc complet nou? Tie ce ti-ar placea???



4 Aici aveti voie sa comentati::

Anonim spunea...

Dupa parerea mea ar fi super sa apara Warcraft 4.Am jucat warcraf 3-Reighn Of Chaos si The Frozen Throne si mi-au placut mult de tot ! Ar fi super o continuare a povestii!!!

Anonim spunea...

Eu ma gandesc la un joc warcraft care sa continue povestea dar nu asa de in trecut ma gandeam ca ar fii misto sa fie peste 1000-3000 de ani de la timpul NOSTRU... orcii inca sa existe oamenii elfii si mortii poate sa mai bage ceva inafara de cei in reign of chaos si the frozen throne ( inafara de naga si draenien) ceva...ca niste mutanti (vorbim de viitor)... sa zicem ca ar combina aspecte din warcraft III cu starcraft I si II sau macar un mod oficial pt warcraft III

Anonim spunea...

Eu as vrea sa lucreze la un warcraft 4.Cu o continuare a povesti dar cu personaje noi puteri ,vraji si noi harti- ar fi super dupa parerea mea.
Ar mai fii ceva,in jocu world of warcraft apare o abilitate de a-ti convoca un animal ,,de companie".Daca ar pune si obtiunea asta la vrajile eroilor cred si sincer va spun ca ar fi un succes.

Anonim spunea...

eu vreau warcraft 4 ca sa mute icefrog dota pe platforma de war4...grafica imbunatatita/eroi noi/alte animatii la skille etc.

Te rog si eu ceva administratorule daca e cu putinta...daca stii cum pot juca moca HON sa-mi zici si mie ...tybya_r3l3as3@yahoo.com.

Trimiteți un comentariu