Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Probleme calculator-nevoie editori


     Din cauza problemelor pe care le-am intampinat cu calculatorul,pe Games Database nu au mai aparut articole noi.
     Mi-a cedat sursa si nu imi mai pot folosi calculatorul pentru blog.Norocul meu ca laptopul din dotare m-a scos din impas.Cu ajutorul lui  pot inca sa navighez pe internet,dar nu ma pot juca din cauza placii video a acestuia,care are momorie shared,desi restul configuratiei este destul de bun.
    Urmeaza in viitoare saptamana sa vad de un sistem nou nout.Se pare ca am posibilitatea sa imi achizitionez un sistem de ultima generatie a jumatate de pret,prin intermediul unui cunoscut care poate sa imi aduca de la un Depozit de Calculatore din Bucuresti.
Daca doreste cineva sa scrie pe blog,sa lase un mesaj si eu il voi contacta sigur.

                          Sa ne auzim cu bine !!!!


1 Aici aveti voie sa comentati::

ady_sky spunea...

Saracu de tine:))...nu te mai poti juca CS:))))

Trimiteți un comentariu