Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Area 51 Free Full Game


Website aici
Download relly for free aici



Download Area 51 for free

Azi v-am pregatit o surpriza...o surpriza placuta cred eu....
Cine nu a auzit de Zona 51? Mâna sus! Cum, nu se vede nicio mână ridicată? Măi să fie... unul dintre cel mai bine păstrate secrete ale guvernului american este subiect de bârfă la cafea pentru oricine ştie cum se scrie E.T.
Cred ca va-ti prins ca in Area 51 este vorba despre ceva extraterestri...lupte prin baze militare etc...
Nu am jucat inca jocul,decat un demo care ma lasat placut surprins.Cred ca ati jucat Far Cry 1,Quake 4 Call of duty 1-4 dar nu cred ca ati observat un element care nu se prea baga in seama de obicei si anume faptul ca la pustile cu luneta, in zona lunetei va arata zona spre care tineti arma chiar daca nu tintiti,ci doar o tineti in mana.
Cand am vazut am zis wow frate :X:X:X...
Jocul nu este prea nou,este din anul 2005,mai precis din 26-Apr-2005,asadar sa nu va asteptati la o grafica gen Crysis,desi jocul nu sta rau la acest capitol.
Demo-ul mi s-a parut umpic cam greu,dat fiind daptul ca indemo nu puteai selecta nivelul de dificultate.
Jocul arata bine,voi profita de faptul ca de azi jocul se poate downloada legal(deoarece este de astazi este gratuit) si imi voi petrece putin timp in faca calulatorului,incercand sa omor niste extraterestrii x( ,spre dezamagirea profei mele de info care mi-a dat sa rezolv niste probleme de matrici:D... :)).
A...era sa uit,in joc ai o putere speciala care....lasa ca vedeti voi daca il luati...jocul poate fi descarcat gratuit de pe linkul de sub titlu.

Have Fun!!!



0 Aici aveti voie sa comentati::

Trimiteți un comentariu