Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Steaua-Oliympique Lyon 3-5




Hai ca acum chiar m-am enervat...si am schimbat putin subiectul...de la Gameing am ajuns la fotbal...
Pfffff...dupa meciul de aseara cred ca tot romanul a strigat catre Cer,citez:"Ce ai Doamne cu noii romanii de ne lasi in mana pradatorilor si ne iei norocul si averea,si cele 3 puncte din Grupele CL",
100% asa a strigat tot romanul...:(
Dar mai fratilor hai sa fim seriosi ca nu D-nezeu ne-a stat in potriva ....ci felul nostru de gandire(adica gandire fara nici un folos),de abordare a acelui meci...
Pot sa spun cu mana pe inima ca Steaua,ieri,nu a jucat fotbal...degeaba conduci tu cu 2-0 in primele 10 min,cand tu nu sti sa evaluezi situatia in care esti si sa profiti de avantajul creat...zici ca am vazut meciul de la Constanta..:(...Cand Doamne o sa vedem si noi un meci bun,in care cea care este ce-a mai buna castiga...norocul nu trebuie luat in considerare...parearea mea este ca care(am facut o cacofonie stilistica) vrea sa castige...castiga...Nu v-ati intrebat de ce echipele mici ca si I-le Feroe,Lichenstain,etc nu scoteau nici macar un punct in calificare???Va spun eu...mentalitatea lor era urmatoarea..."jucam cu ei si incercam sa nu pierdem la mai mult de 3 goluri diferenta"...pfffffff...cand gandesti asa clar ca nu o sa castigi niciodata...Dar acum isi permit si ele antrenori moderni(buni)...care sa le scoata mentalitatea asta dezagreganta aducatoare numai de infrangeri...O sa vedeti ce schimbare vor produce echipele mici care bat pe cele Mari:P.
Deja fenomenul se observa..."cine are urechi sa auda...si cine are ochi sa vada".
La Steaua nu Lacatus era vinovat(are si el o parte semnificativa din vina)...ci jucatorii...cu gandirea lor scurta...si aducatoare de infrangeri... :((
Daca vreti sa vedeti fotbal va sfatuiesc sa va uitati la CFR Cluj care joaca cel mai "curat"si mai bun fotbal...

PS:Astfel de interventii sunf foarte rare...deoarece tema blogului sunt Jocurile:D


0 Aici aveti voie sa comentati::

Trimiteți un comentariu