Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

GTA 5-anul viitor


Analistii din industria jocurilor sunt de parere ca urmatorul joc din seria GTA este pe cale sa fie anuntat in curand.

Bineinteles,Michael Pachter a fost printre primii  care a afirmat acest lucru:

"Despite the execution missteps, we think that Take-Two shares should be valued on next year’s earnings, and believe that solid profits next year and a GTA announcement will trigger outsized share appreciation,"

El de asemenea a afirmat ca nu va trece ani de la anuntul jocului ,pana la lansarea lui oficiala ,astfel ei au afirmat ca o lansare ar fi in anul 2010.


12 Aici aveti voie sa comentati::

Ene spunea...

sper ca gta 5 sa apara la anu

Cruciu Petre spunea...

si eu sper :X

ady_sky spunea...

Si eu :)

Pacat ca nu o sa ma joc.Da ma bucur pt voi care o sa va jucati:D

Anonim spunea...

cine vrea toata colectia gta sa isi bage adresa de yahoo mesenger nutu_luci@yahoo.com

Anonim spunea...

e super gta 5 l-am terminat

Anonim spunea...

as vrea sa aflu cand apare sau daca a aparut gta5

Anonim spunea...

gta5 am auzit ca este cel mai tare joc din 2012 dar si svr 2012

Anonim spunea...

Traileru' de la GTA 5 apare pe 2 noiembrie

Anonim spunea...

Nici macar n-a aparut gta 5 si tu l-ai terminat .. abia a aparut trailer-ul :))

Anonim spunea...

el a terminat gta 5 =)) da apare la anul HAHHAHAHAH

Anonim spunea...

doamne...ce lume...el creca vrea confunda gta vice rosia montana** cu gta 5...mai stiu eu pe unu de juca gta turnu magurele,HAHAHAHAHAHA am facut pe mine cand l-am auzit

Anonim spunea...

Au aparut cerintele minime de sistem .

Trimiteți un comentariu