Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Need for Speed Shift-3 trailere noi


Need for Speed: Shift este aproape de lansare si Electronic Arts a gasit ocazia perfecta sa lanseze cateva trailere de prezentare.

Primul trailer neprezinta modul Battle Car,unde vei incerca sa iti pacalesti inamicii sa se dueleze intre ei ca apoi sa ii distrugi.

Celelalte doua dintre cele mai frumoase curse din joc...

Parca pot sa simt deja mirosul de cauciu ars :X






3 Aici aveti voie sa comentati::

Mădaky spunea...

Un joc foarte bun, mulţi îl critică că e prea sensibil că e numai pe circuit dar majoritatea din cei care il critică nu ştiu să joace! Eu am terminat 85% din curse, acum strâng experienţă să ajung la Level 50, este un joc foarte bun!
PS:cei care vi se pare aiurea că vă dă la volan apăsaţi F

Anonim spunea...

belea de tot jocul

Anonim spunea...

am instalat jocul dar cand il lansez apare eruarea <>. Daca poate cineva sa ma ajute sa joc acest joc super tare (din ce am vazul pe net) va rog sa-mi trimiteţi un mail la nicupn@yahoo.com

Trimiteți un comentariu