Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

S.T.A.L.K.E.R. Call Of Pripyat system requirements



S.T.A.L.K.E.R. Call Of Pripyat system requirements
S.T.A.L.K.E.R. Call Of Pripyat cerinte de sistem
S.T.A.L.K.E.R. Call Of Pripyat cerinte minime

Minimum System Requirements:

* Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+
* 512 MB RAM
* 128 MB DirectX 8.0 compatible card / nVIDIA GeForce 5700 / ATI Radeon 9600

Recommended System Requirements:

* Intel Core 2 Duo E7400 / AMD 64 X2 5600+
* 2 GB RAM





6 Aici aveti voie sa comentati::

Anonim spunea...

placa video fiule

Anonim spunea...

asta nu merge la minim nici cu procesor AMD 3000+,ATI X1550 de 256 ram,1 ga ram....daraminte cu ce scrie acolo.nu stiu pe ce s-au bazat cei care au facut descrierea asta

Anonim spunea...

Cere mai mult de atat. Mie mi sa blocat dupa ce sa incarcat. Am urmaotoarea configuratie:
-Ram 512 MB
-2.4 GHz procesor
-Placa video Ati Radeon 9550 256MB/128biti

Anonim spunea...

Grafica e la pamant!!!

Anonim spunea...

MIe Imi merge tun:
AMD E-350 Processor
1,60Ghz (Dual)
4 Gb of RAM
Placa Video 1Gb

Anonim spunea...

EU AM PLACA ATI RADEON 9550 DE 256 MB.SI 1 GB DE RAM IAR PROCESORU E DE 2,4 SI MERGE TARE PROST JOCU DECI TREBUE UN SISTEM MULT MAI PUTERNIC SI CE SCRIE ACOLO LA Minimum System Requirements: E DEA DREPTU ABERANT

Trimiteți un comentariu