Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Mass Effect 3 in 2011/2012



Directorul de proiect al celor de la Bioware,Casey Hudson, a spus celor de la MTV ca a inceput deja lucrul la
Mass Effect 3,iar dezvoltarea jocului va dura la fel de mult cat a durat pentru jocul Mass Effect 2.

Citez:
"We're already working on 'Mass Effect 3' right now. We do want to develop it in concert with listening to the way people are experiencing 'Mass Effect 2'. We've got a lot of DLC coming out for 'Mass Effect 2' that we're also working on, and then we'll kind of blend that into developing and finishing 'Mass Effect 3'. We don't want to take forever with it. We want people to be able to conclude this trilogy that have been with us over the years... [Development will be] along the same kind of time frame as 'Mass Effect 2'."

Daca stam umpic pe ganduri,vom observa ca intre jocul original(Mass Effect) si sequel(Mass Effect 2) a existat o perioada de dezvoltare de 2 ani,astfel vom putea sa facem presupunerea ca prin anul 2011 sau 2012 vom putea juca ce-a de-a treia parte din seria Mass Effect.


13 Aici aveti voie sa comentati::

Anonim spunea...

in 2011/2012?? :O ...:(.....DAR MERITA!! :-bd

Anonim spunea...

merita pe deplin asteptatu la fel a meritat si ptr ME2
numai sa nu fie dupa 2012 prin decembrie
poate murim si pierdem jocu

Anonim spunea...

2 ani?...hmmm.C-am mult,dar sa speram ca vor incheia seria,cu un joc pe masura asteptarilor.Poate cei de la "Bioware" vor depasi "Diablo".

Anonim spunea...

eu iubesc mass effect 2 ... mai ales povestea dar si graficile si alte chestii .. vreau sa va spun ca lam terminat de 5 ori si mai am de gand sal mai joc pana apare mass effect 3 .. nus obsedat k nu ma joc mult la calc dar cand ma joc ma joc numai mass effect 2 . Cat despre mass effect 3 abia astept sa vad ce vor zice personajele despre ce a facut Shephard in mass effect 2 shi altele care probabil le asteptati shi voi f mult dar pacat ca apare asa de greu ... sa speram ca merita tot timpul!

Anonim spunea...

Frate e un joc genial si mi-a parut rau knd l-am terminat.
Eram ceva de genu:asa, si eu ce mai fac akma?
Oricum vorba lui Anonim sa nu murim pana atunci ca asta ar fi nasol rau
Chiar astept jocu asta

Anonim spunea...

tocami am terminat si eu me1 si me2 e geniala ideea ca poti importa caracterul din prima parte incat povestea in me2 depinde si de actiunile din 1, singura problema e k jocul provoaca dependenta :D. oricum story line-ul e genial

Cruciu Petre spunea...

intr-adevar baieti , un joc care merita jucat si CUMPARAT . chiar merita

Anonim spunea...

Eu zic ca merita caci acest joc este super de si este ca mult deoarece are personajele facute.
Jocul mass effect 2 a fost tare daca nu apar multe personaje noi si nu va avea o grafica mult mai tare inseamna ca au frecat manta.

Anonim spunea...

Eu sper sa nu stea sa schimbe grafica. Ce este acum in Mass Effect 2 este absolut incredibil. La unele Cut-scene-uri zici ca te uiti la film. Ca sa faca ME3 cel mai bun dintre toate nu trebuie sa bage inca 1000 personaje, ce este acum este suficient, mi-ar placea in schimb sa ii cunoastem mult mai bine, mai multe misiuni personale.

Anonim spunea...

Ce as dori sa vad in ME3 ar fi misiuni pe pamant, si nu misiuni dinalea (side-questuri) ci probabil chiar o recrutare de pe pamant.

Anonim spunea...

cam tarziu 2011 si 2012

Anonim spunea...

dar de crysis aţi auzit?

Anonim spunea...

da, dar crysis nu-i asa bun ca me,oricum sper sa mai apara si altele inafara de me3.

Trimiteți un comentariu