Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Concurs: Ceasul Preferat


Concurs: Ceasul Preferat

TAGURI :Concurs: Ceasul Preferat,Castiga un ceas ROLEX,Castiga un ceas de mana,Premiu un ceas Ceas ROLEX,Castiga un ceas ROLEX Ceasuri Rolex Ieftine

Este timpul pentru un nou concurs pe Blogul Games Database,un concurs care de data asta nu are nici o legatura cu jocurile si industria jocurilor.Oricat ar parea de ciudat,la acest concurs nu se dau premii sub forma de jocuri ca altadata,ci de data aceasta premiul este un ceas ca cel de aici Ceas Rolex Daytona Automatic Chronograph Chronometer Auriu. Detaliile despre ceas le veti gasi pe pagina produsului.

Premiul este suportat de catre site-ul AsReplica al carui administrator are si decizia finala in legatura cu castigatorul.Probabil sunteti curiosi ce trebuie as faceti pentru a intra in posesia lui!

Conditiile sunt urmatoarele:

  • Trebuie sa fiti detinatorul unui blog/site/portal
  • Site-ul/blog-ul/portaul vostru trebuie sa aiba cel putin PR 1 sau o vechime de 30 de zile ( ca sa nu isi faca oamenii un blog doar pentru a participa la concurs)
  • Trebuie sa scrieti un articol pe site-ul vostru,in care sa argumentati de ce va doriti un ceas.
  • Articolul scris,trebuie sa contina un link catre pagina de concurs de pe Games Database si un link catre pagina produsului pus ca premiu
  • Pentru a va putea inscrie,trebuie sa lasati un comentariu pe pagina acestui concurs cu adresa articolului dumneavoastra si cu consimtamantul ca  participati la concurs.
Concursul se desfasoara intre 26 mai-25 iunie,iar castigatorul va fi ales de catre Liviu,administratorul site-ului care ofera premiul,in functie de cat de original este articolul si in functie de discutiile(comentariile) pe care reusiti sa le starniti cu ocazia acestui concurs.
Daca esti blogger si daca indeplinesti conditiile de mai sus,esti invitatul meu sa participi.Daca esti original,o sa castigi.


6 Aici aveti voie sa comentati::

Anonim spunea...

ma inscriu si eu

Anonim spunea...

Tu cumva ai nevoie de trafic si nu sti cum sa faci ?
Traficul pe blogul tau nu se castiga asa !!!

Cruciu Petre spunea...

Daca nu ai observat,eu am trafic destul de bun...Nu accept sfaturi de la lasi care nici macar nu lasa comentariu cu un nume...Este treaba mea ce fac cu blogul si cum imi castig traficul.
Ok domnule las?

^Adrian^ spunea...

O sa particip!
Imi doresc de mult un asemenea ceas,iar cu criza asta economica imi este imposibil sa-mi cumpar unul.
Felicitari pentru initiativa!O sa scriu si articolul zilele astea,o sa-l postez pe blogul meu si apoi o sa va informez si pe voi.
Pana atunci,numai bine!

Anonim spunea...

Vreau si eu sa particip la acest concurs!
http://olgavart.ecosapiens.ro/

miha spunea...

acest ceas e foarte frumos,plus de-asta nu am castigat niciodata nimic...mai putin la vreun concurs.va pup

Trimiteți un comentariu