Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Dragon Ball Z: Burst Limit - PlayStation 3 preview


De mic copil am urmarit seria Dragon Ball,cu sufletul la gura,zi de zi, 15 sau 20 de min cat era un episod,din care 5 min erau reclame...
Pe vremea aia eram obsedat de existenta unui joc pe "consola" mea Terminator 3(Consola SEGA),in care sa il pot interpreta pe San-Goku si ceilalti eroi.La vremea respectiva nu am gasit nimic care sa ma bucure putin =))...

dar acum pe consolele nextgen like PS3,Wii,Xbox, seria Dragon Ball este reprezentata foarte bine prin niste jocuri de foarte buna calitate.
Dragon Ball Z: Burst Limit este singurul joc Dragon Ball prezent pe PS3.Acesta promite sa revolutionalizeze seria,printr-un gameplay realist,care face parte din next-gen  GAME.
Prin adaugarea unor batali online "feroce" si efectului 3D de o calitate exceptionala,jocul promite nu numai sa revolutioneze seria DragonBall,ci si celelalte jocuri Gen Fighting .
  • 5 moduri de jucat,21 de personaje,5 arene de lupta unice.
  • descoperati puterile ascunse
  • participa la batali online chiar si in modulul co-op


1 Aici aveti voie sa comentati::

Anonim spunea...

am PS3...deci o sa mi-l cumpar,arata super

Trimiteți un comentariu