Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Beach Life preview

Daca vrei sa sti cum este viata unei tarfe trebuie neaparat sa joci jocul acesta:)))...Hai ca glumeam...Beach Life nu inseamna viata de "Hoor" ci ,viata la plaja...Despre aceasta tema este jocul...viata pe malul marii,pe plaja,soare,fete in bikinii si multe altele...
Beach Life este, in principal, o god sim care iti ofera posibilitatea de a crea locul de vacanta visat de tine, indiferent daca aceasta este o plaja plina de oameni frumosi care traiesc din plin "la vida loca" sau de studenti romani beti care alearga dupa fete suedeze, totul depinde numai de tine. Exista doua moduri de joc: modul de campanie, in care iti croiesti drumul printr-o serie de scenarii si modul sandbox (cutie cu nisip). Campania gaseste echilibrul intre servirea necesitatilor oaspetilor tai si protejarea acestora - tu trebuie sa te ocupi de tot, de la apararea vizitatorilor tai impotriva atacurilor rechinilor si pana la reumplerea berilor acestora, oferindu-le echilibrul pefect intre distractie, mancare si odihna.
Este foarte amuzant si usor de jucat si nu vei fi plictisit cu prea multe detalii. Da, trebuie sa le oferi vizitatorilor ceea ce isi doresc, dar, atata vreme cat berea curge, viata de noapte se desfasoara mai departe si exista un local cu burgeri deschis non-stop, nu prea ai cum sa dai gres. Nu mai trebuie spus ca iti poti transforma insula placerilor in cea mai rafinata locatie pe care ti-o permiti, pentru cei mai pretentiosi; va trebui doar sa inlocuiesti berea cu ceva mai tare, sa angajezi cateva garzi, iar apoi sa ii urmareasti pe oameni extaziindu-se in fata minunatiilor insulei.
Din punct de vedere grafic, jocul arata fantastic, in special efectele legate de vreme. Totusi, imaginea marita este usor pixelata, pierzand din detalii, dar, ca la majoritatea god sims, iti vei petrece cea mai mare parte din timp jucandu-te in imaginea izometrica, deci nu este o problema prea mare. Punctul tare al Beach Life este sunetul. Jocul contine un MP3 inclus, care inseamna nu numai ca poti trece la oricare piesa de ambient pe care o doresti, dar si ca iti poti importa propriile piese.
Beach Life nu este un joc care te va impresiona profund si poate ca nu va placea foarte tare fanaticilor god sim, dar ceea ce ii lipseste in profunzime recupereaza prin stil si, mai presus de toate, printr-un joc plin de amuzament.

0 Aici aveti voie sa comentati::