Watchmen: The End Is Nigh - REVIEW

Watchmen: The End Is Nigh este un joc care prezinta un episod din filmul cu acelasi nume (Watchmen). Jocul are un modul Single-Player in care poti sa ti-l alegi pe Rorschach sau Nite Owl si un modul Cooperative Multiplayer care se poate juca in 2. Daca a-ti vazut filmul sau a-ti citit benzile desenate o sa intelegeti mult mai bine si probabil o sa vi se para mai atragator sa il jucati. La prima vedere m-a impresionat foarte mult datorita elementelor de grafica intensiva. Am avut impresia ca e mai frumos jocul decat filmul. Din punctul de vedere a realizarii efectelor. Tipul de joc este specific celor de la Marvel (ex: Spider-Man). Este un Third-Person View cu putin Role-Playing. Jocul in sine este foarte scurt. Are doar 6 capitole care reprezinta o parte din film. Caracterul pe care ti-l alegi va descoperi pe parcursul capitolelor tot felul de combinatii de miscari. Ceva gen Prince of Persia dar extraordinar de agresiv. Mie personal mi-a placut cel mai mult cu Rorschach pentru ca are niste lovituri foarte puternice si spectaculoase. In general este usor de jucat, dar pe la capitolul 3 devine plictisitor pentru ca o sa trebuiasca sa faci tot acelasi lucru. Adica sa te bati cu 20 de gangsteri in acelasi timp, lucru care se repeta una dupa alta, rar gasind ceva interesant. Va sfatuiesc sa va uitati la film inainte sa va jucati pentru ca nu o sa intelegeti mare lucru. Dar daca nu o sa intelegeti nici din film nimic atunci nici nu se pune in consideratie ceea ce am scris mai sus. Nelamuriri nu o sa aveti pentru ca jocul este explicat cu exactitate in orice situatie de dificultate. Multa bafta.

1 Aici aveti voie sa comentati::

Anonim spunea...

jocul pare super o sa mi-l downloadez,imi imaginez ca este de la firma activizion.