Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Wheelman - REVIEW



Nu imi place sa vorbesc despre jocuri pe care nu le agreez. Wheelman este unul dintre ele. Trebuie sa fi un fan care are blog, cont pe hi5 ca si pe MySpace numai despre Vin Diesel ca sa te faca sa joci acest joc. Sau curiozitatea cum a fost in cazul meu. Jocul este o copie nereusita dupa Grand Theft Auto. Actiunea se petrece in Barcelona si bineinteles personajul este interpretat de Vin Diesel. Nu stiu daca tot jocul este in Barcelona pentru ca nu am apucat sa il termin sau mai bine zic nu am prea jucat. Date fiind cerintele jocului trebuie sa ne astept sa fie ceva revolutionar, dar este o dezamagire totala. Probabil vroia si Vin Diesel sa aibe si el un joc cu masini pe langa The Chronicles of Riddick. Nu stiu daca a-ti intalnit vreun joc in care meniul sa arate mai atragator ca si jocul dar acesta este unul dintre ele. Cam atat cu parerile mele despre acest joc. Un singur lucru mi-a placut la el. In momentul in care mergi cu masina poti sa sari in alta in timpul mersului. Lucru care ajuta foarte mult in cazul in care realizezi ca masina ta nu mai are prea mult pana face bum si in spatele tau sun vreo 20 de masini de politie. Inca o chestie foarte irealista este cand mergi cu masina poti sa apesi tastele directionale pentru a muta masina instantaneu de pe o banda pe alta si poti sa te bagi in masinile de politie sa se rastoarne sau sa le duci mai aproape de distrugere. Un singur cuvant mai am de spus despre acest joc: Penibil. V-am descurajat destul. Puteti sa il incercati si voi sa vedeti dar dupa primele 2-3 misiuni o sa va dati seama ca ceea ce am spus mai sus nu is minciuni. Poate o sa va placa. Multa Bafta.


0 Aici aveti voie sa comentati::

Trimiteți un comentariu