Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

18 Wheels of Steel: Haulin'


Transportă ceva! Înscrie!

Viaţa pe şosele este plină de obstacole. Ai ambiţia şi talentul necesare pentru a ajunge din şofer, directorul unei afaceri de transport? Urcă-te în cabină şi află!

Tu învârţi întreaga operaţiune, de la alegerea camioanelor până la angajarea şoferilor. Evită pericolele şi vei fi pe val. Dar, dacă vei face prea multe greşeli pe drum, vei aveamulte de pierdut.

Ambiţia ta te va duce direct în vârf. Asumă-ţi riscuri, încasează bani şi îmbunătăţeşte-ţi afacerea. Lucrează din greu şi vei putea sfârşi prin a conduce întregul spectacol!


9 Aici aveti voie sa comentati::

Anonim spunea...

iubesc jocu asta

Cruciu Petre spunea...

eu nu =))) mi se pare prea ...
neinteresant sa transporti marfuri dintr-o locatie in alta :P

LinkinPunK spunea...

Oricat de superb ar arata, nu sunt "atras" de acest tip de jocuri. Mie unu mi se pare boooooring sa pierzi ore in sir in fata monitorului dand de volan in stanga si dreapta, sau apasand pe 2-3 taste. Ar trebui sa gaseasca si ceva care sa te "aprinda" putin, sati dea putina adrenalina, tot ce-mi face mie acest joc e sa ma adoarma.
Intradevar sunt si unele persoane carora le place si nu vreau sa le jignesc cumva, dar mi-am spus parerea mea doar.

Anonim spunea...

Am volan si nupot sa setezi STANGA SI DREAPTA!!! :((

Anonim spunea...

ce prost trece mereu pe rosu

Anonim spunea...

am foarte multe nelamuriri si anume de ce nu am remorci asa cum imi arata pe youtube ca sa le pot transporta euro truck simulator e mai simplu unpic la asta unde e locul ala unde trebuie sa dormi ca spune jocu ca trebuie sa mai si dormi ca nu poti sa mergi mereu asa ca prostu chestia aia cu z z z z z pentru dormit imi apare la euro truck simulator la asta unde e asta prima chestie si a doua de ce imi creste dunga aia rosie la steaua aia si de ce imi ia politia banii?

Anonim spunea...

oricum euro truck simulator e mai misto ce misto e putin spus la ala poti da unde vrei tu cu tiru ca nu vine ma politia sa ti ia banii ca la asta nu inteleg deloc jocu
la chestia asta

Anonim spunea...

umbli la folderul cu ce contine jocul si dai pa politie inloc de cat scrie acolo dai 0

Anonim spunea...

dar unde scrie download ca sa pot sa il iau si sa ma joc???

Trimiteți un comentariu