Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Majesty 2 - The Fantasy Kindom Sim Preview


Imi amintesc ca atunci cand Majesty s-a lansat acum 2 ani l-am cautat,dar nu l-am gasit sa il joc.Desi,nu stiu de ce,pe urma nu l-am mai cautat si apoi am uitat de el.Pana azi cand am vazut ca urmeaza sa se lanseze partea a doua: Majesty 2 - The Fantasy Kindom Sim .
Majesty 2 - The Fantasy Kindom Sim este aproape gata,nu asteptam decat o data de lansare valabila,dar totusi am un demo,pe care sa il pot previzoaliza.
Deocambata jocul,este destul de bine facut si are acele elemente care sa te faca sa-i acorzi destula atentie.
Diferenta dintre el si jocurile de strategie este modul in care jucatorii isi controleaza unitatile.In loc de a emite comenzi pentru a face unitatiile sa actioneze in consecinta,jucatorii is vor alege un loc cu ajutorul unui steag(flag),in care trupele trimise de el se v-or dezvolta individual,pana cand v-or atrage atentia altor factiuni,care v-or dori sa le cumpere.

O alte chestie interesanta, este ca in Majesty 2 - The Fantasy Kindom Sim eroul se va conduce singur,adica acesta va decide singur despre soarta lui si/sau daca sa iti slujeasca tie.Daca nu il raspletesti cum se cuvine,acesta nu va ezita sa te paraseasca si sa se aseze altundeva,poate chiar la dusmanii tai.
In partea de gameplay,am vazut sa misiunile sunt impartite in capitole.Aceste misiuni trebuiesc terminate prin indeplinirea unor obiective,anuntate de un crainic sub forma unui comunicat de presa.
Majestate 2 pare a fi un joc distractiv decent, care este o încrucişare între o strategie şi un joc de simulare.
Daca versiunea finala ar dezvolta complexitatea misiunilor sigur Majesty 2 - The Fantasy Kindom Simva crea o experienta solida de joc


2 Aici aveti voie sa comentati::

webrenos spunea...

TRAINNER Majesty 2:

http://m0004.gamecopyworld.com/games/pc_majesty_2.shtml

Cruciu Petre spunea...

ok ;)

Trimiteți un comentariu