Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Still Life 2-preview


Doamne ce stire de ultima ora :O...Va aparea Still Life 2...Pffff!!! Deci acum am motive serioase sa fiu fericit!!!
Microids a anunţat că studiourile Gameco lucrează la continuarea jocului de aventură Still Life, data preliminară de lansare pentru versiunea PC fiind stabilită în noiembrie 2008. Folosind un engine full 3D, Still Life 2 va urmări în continuare investigaţiile agentei FBI Victoria McPherson, fanii seriei urmând să afle printre altele şi identitatea personajului Mr. X.
Daca ati jucat prima parte a viitoarei seri,sigur o sa va dati seama de ce sunt asa entuziasmat...prima parte pur si simplu m-a acaparat cu totul si pana nu am aflat ce dreq sa intamplat in acele crime,n-am avut stare...mi-am intrebat chiar si rudele si prietenii ce sa fac ,ca sa ajung unde trebuie.
Tin minte ca am avut un quest,in care trebuia sa descifrez o reteta de mancare si am sunat-o pe maica-mea sa imi dea detalii cum se face acel fel de mancare =)) si multe altele.
Deci in Still Life 2,Victoria este trimisa la Maine(o localitate sau nush),unde este gasit trupul lui Audrey Dunnigan,bineinteles fara viata.
Modul in care s-a desfasurat crima si video-urile trimise politiei si presei de catre criminal,il aduce din nou in centrul actiunii pe notoriosul criminal al Coastei de Est.Nici un indiciu nu a putut fi gasit la locul crimei,deoarece criminalul,migalos cum este a spalat cadavrul de "probe" si astfel a reusit din nou sa faca o crima fara erori.
Victoria paraseste hotelul in care era cazata la apelul ziaristei Paloma Hernandez,care se ocupa exclusiv de crimele savarsite de Chinuitorul Din Costa de Est.Hernandes a fost o mare critica a agentilor Fbi care se ocupau de crima si a progresului slab,inregistrat de Victoria.
Hernandes sustine ca a intrat in posesia unor dovezi,care ii vor ajuta pe anchetatori sa gaseasca identitatea criminalului,dar Victoria refuza ajutorul si dupa cateva momente Hernandes ajunge sa fie rapita de catre criminal(Chinuitorul).
Stil Life 2 ramane fidel principiilor primei parti si continua sa lase player-ii sa joace din perspectiva a 2 personaje,din aceeasi sfera de evenimente.Astfel jucatorii vor privii jocul prin ochii celor doua personaje si vor experimenta 2 feluri de gameplay,astfel ei vor putea juca pe victima(Paloma Hernandez) urmarita de criminal si agentul FBI(Victoria) care cauta orice dovada cu care sa incrimineze pe cineva,prin urmare jucatorii vor alterna intre supravietuire si investigare.


0 Aici aveti voie sa comentati::

Trimiteți un comentariu