Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Blacksite Area 51preview

Extraterestri. Sunt peste tot. In Nevada nu poti merge undeva fara a da nas in nas cu unul dintre ei. Renumitul joc Area 51 de la Midway se intoarce intr-o alta forma odata cu acest first person shooter Blacksite: Area 51. Jocul se distinge printr-o grafica si un joc de echia impecabile.

Trebuie sa va spunem inca de la inceput ca acest joc nu prea are de-a face cu acel Area 51 pe care poate l-ati jucat. Cu o alta fata, acest joc nu mai are acei extraterestrii cu un singur ochi; apar aici creaturi incredibile. Jocul este practic o reinventare al lui Area 51. Personajul tau se numeste Aeran Pierce, un veterinar al armatei care realizeaza ce se intampla in Nevada in timpul serviciului sau. Inainte de asta el luptase in conflictul din Iraq, iar niste amintiri care apar la inceput te vor face sa treci prin ifernul acelui razboi. Aeran stie cate ceva despre prezenta extraterestrilor in Iraq, insa cei din Guvern ii conving pe membrii echipei sale ca ce au vazut nu era real. Acum sunt chemati inapoi sa lupte, avand in vedere ca America este atacata de ceva ce doar ei au mai vazut.

Blacksite: Area 51 este un shooter interesant si deloc greu de jucat. In principal echipa ta este folosita pentru a impusca tot , pentru a rade inamicii...in principal pentru a pastra zona intacta. Pe masura ce lupti capeti experienta si esti mai bun. Insa experienta ta trebuie sa ajute echipa, sa le creasca moralul celorlalti, pentru ca altfel vor dori sa se retraga din fata inamicilor.

Sistem operare: Windows XP

0 Aici aveti voie sa comentati::