Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Fuck Me I'm Famous


Fuck Me I'm Famous...Yeah?? Serios??
Mai bine nu...As vrea eu sa fiu faimos...dar mai am cale lunga pana la marea faima care imi va aduce glorie pe plan mondial =)))!!!
Dar auzi...nu ai vrea sa devi si tu faimos??? Eu am inceput destul de bine,am un blog pe care il citesc 100 si ceva de oameni...deci sunt "umpic"faimos...nu ai vrea sa fi si tu asa ca si mine,FAIMOS???
Acum daca tot am deschis discutia iti spun ca as cam avea nevoie de un edior pe blog,pe langa mine si BigD,care sa ne ajute cu postarile...daca ai umpic de experienta in scris si in plus mai esti si fan al jocurilor video...te invit sa faci parte din echipa noastra...echipa GamesDatabase!!!
Deocamdata,acceptam pe aproape oricine,dar totul se va schimba dupa ce vom avea mai multe cereri...
Deci haideti si va ingesuiti la noi pe blog!!! Lasati un comentariu daca va intereseaza!!!


0 Aici aveti voie sa comentati::

Trimiteți un comentariu