Dupa esecul din 2005,inregistrat cu Beyond Divinity,belgienii de la Larian Studios,au declarat ca vor crea de la 0 un nou engine grafic care va fi folosit pentru crearea lui Divinity 2: Ego Draconis.
Din pozele oferite publicitatii Divinity 2: Ego Draconis seamana foarte mult cu Gothic,putin mai viu colorat si mai detaliat.
Producatorii au implementat in joc sistemul de alegeri şi consecinţe,astfel vei avea ocazia sa alegi un quest oarecare,dar daca il vei refuza,nu te vei mai intalni niciodata cu el,mai mult,neindeplinirea unui quest va declansa alte questuri,fiecare avand o farama de influenta in povestea jocului.
Deciziile pe care le veti lua,vor trebui sa fie gandite bine,inainte sa le dati.Daca luati o decizie in infavoarea vostra trebuie sa stiti ca va influenta jocul astfel incat sa nu il puteti termina,ci doar va va ingreuna "viata".
Un alt aspect scos în evidenţă a fost posibilitatea de a citi minţile oamenilor.nsă această putere nu va putea fi folosită în orice moment şi vor exista anumite efecte secundare, care însă nu au fost menţionate. Ea se va dovedi utilă de exemplu atunci când vrem să aflăm dacă refuzul unui quest ne-ar pune într-o situaţie avantajoasă sau nu faţă de cazul în care l-am accepta.
Nu mai prea mai am ce sa spun despre Divinity 2: Ego Draconis,doar ca sistemul de combat este destul de infect,dar poate producatorii vor face ceva modificari pana la lansarea oficiala,care inca nu este cunoscuta.
0 Aici aveti voie sa comentati::
Trimiteți un comentariu