Guild Wars : NightFall
Abia au trecut cateva luni de la lansarea Guild Wars Factions, urmarea jocului online produs de ArenaNet, ca a si aparut Guild Wars NightFall, un alt joc competitiv, cu multe lupte solo si de cooperare si de rezolvare de misiuni. In timp ce Factions avea loc intr-un decor de inspiratie asiatica, NightFall se desfasoara intr-un decor de genul Egiptului antic, si spre deosebire de Factions, pune accentul mai mult pe rezolvarea de misiuni fie pe cont propriu, fie cooperand, decat pe lupte. Rezultatul este inconfundabil similar celorlalte titluri Guild Wars, in ciuda unor caracteristici noi, si poate fi un punct de inceput pentru cei care nu au dat inca o sansa seriei. Oricum, in ciuda noului continut adus, oferit in NightFall pe noul si mult mai intinsul continent Elona, jocul nu s-a prea schimbat si incepe sa arate semne de imbatranire.
Guild Wars NightFall este un joc independent, ca si celelalte doua jocuri Guild Wars, dar daca le aveti si pe celelalte doua, veti observa ca povestile se leaga. Fiecare dintre jocuri are cate un continent de explorat si infatisari unice pentru diferitele tipuri de caractere. Ca si predecesorul sau, Factions, NightFall introduce doua tipuri noi de caractere fata de cele 6 care se gaseau in primul Guild Wars.

Luptele in NightFall sunt aceleasi cu cele cu care ne-a obisnuit Guild Wars, in incercarea de a mentine jocul simplu, dar si strategic in acelasi timp, limitandu-va la opt abilitati care pot fi alese o data. Aceasta este o formula foarte buna pentru destul de mult timp, iar NightFall mai introduce si noi si impresionanti inamici cu care trebuie sa luptati. De asemenea este facuta o imbunatatire si la inteligenta artificiala a acestora, ei neezitand sa atace tintele mai slabe, si nu doar prima linie. Trebuie sa invatati niste taste rapide pentru a putea participa cu succes si eficient intr-o batalie, dar acesta nu este un inconvenient, pentru ca manualul jocului si unele sfaturi din joc chiar va usureaza aceasta sarcina. In cele din urma, Guild Wars usureaza sarcina de a focaliza atacul pe cate o tinta, doborandu-le pe rand, apoi se trece la urmatoarea si tot asa, evitand dispersarea atacului si slabirea apararii.

In Guild Wars aveti mai multe de gestionat, intrucat se introduc caractere-erou care se alatura caracterului creat de dumneavoastra pe parcursul campaniei. Aceste caractere erou vor creste si ele in nivele, vor dezvolta abilitati diverse, si de asemenea inventorii proprii. Daca vi s-a parut o provocare sa controlati doar caracterul creat de dumneavoastra, inchipuiti-va cu cat se ingreuneaza si devine mai dificil jocul daca ajungeti sa va ocupati nu numai de caracterul personal, dar si de lista de eroi ajutatori.
Fiecare din jocurile Guild Wars a oferit zeci, daca nu chiar sute de ore de joc, pe langa tot restul ce au de oferit. Asadar in cel mai rau caz se poate spune ca avand NightFall aveti ceva bun in cantitate prea mare.
0 Aici aveti voie sa comentati::
Trimiteți un comentariu