Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Review Armored Core 4

GamesDatabaseDupa ce incerci acest joc, iti vei schimba radical parerea despre razboaiele viitorului. In loc de soldati putin vulnerabili cu arme devastatoare, te vei gandi cum sa montezi cat mai multe sisteme de lupta pe un singur robot care sa dezlantuie iadul in randul dusmanilor. Luptele cu mech-i, masinarii de razboi extrem de avansate pilotate de oameni cu reflexe din cele mai ascutite, reprezinta centrul de greutate al acestei productii.
http://games-database.blogspot.comDe-a lungul a 6 ani si jumatate si a 7 jocuri, seria “Armored Core” a tintit numai spre imbunatatiri ale graficii din jocuri. Aceasta imbunatatire se vede cel mai clar in “Armored Core 4”, in care e redata, asa cum ti-ai dori sa vezi, o lume obosita de cateva razboaie ecologice, iar jocul ofera o estetica ce reuseste sa te scufunde in starea deplorabila in care a ajuns planeta. Pentru a realiza mai bine simularea realitatii, obiectele si elementele peisajelor indepartate sunt create in ceata pentru a da impresia ca se afla la distante considerabile fata de consola mech-urilor. Din punct de vedere tehnic, lui “Armored Core 4” nu i se poate reprosa nimic. Dintre toate fenomenele pe care le-am vazut, cele care implica lumina si iluminarea sunt realizate cel mai bine, insa si celelelalte efecte grafice sunt la fel de impresionante; cu siguranta, de la reflexiile boosterelor pe caroseria mech-ului noaptea, pana la cum norii de fum obtureaza razele soarelui, detaliile nu vor lipsi si nu vor inceta sa uimeasca privitorul. Pentru prima data in aceasta serie, se poate interactiona cu obiectele din jur, aproape totul fiind distructibil: cladirile vor cadea daca sunt supuse focului armelor, iar elementele mediului inconjurator se darama, se farmiteaza sau se rup.
http://games-database.blogspot.comPe scurt, “Armored Core 4” e un joc in care actiunea are loc mult mai repede si mai visceral decat in restul seriei, iar aceasta schimbare a fost posibila datorita noului design al sistemului de boost. In trecut aveai la dispozitie putina energie care se termina repede atunci cand cuplai sistemul, si, daca nu erai atent la consum, te trezeai ca trebuia sa te tarasti pana se reumplea energia. In “Armored Core 4”, aceste idei au fost eliminate, noul sistem fiind gandit in jurul ideii ca daca nu ai boostul cuplat – ori esti mort, ori vei fi in curand. Acum vei consuma energie doar la miscarea pe verticala sau cand vei cupla o noua optiune – boostul rapid (acesta comanda iti da posibilitatea de a efectua manevre evazive pentru a evita focul inamicilor sau de a acoperi distante mari intr-un timp mai scurt, insa iti va goli considerabil energia). In plus, nu trebuie sa te mai ingrijorezi ca mech-ul se va supraincalzi, pentru ca sistemul de racire a fost eliminat definitiv din joc si designul masinilor de razboi.
http://games-database.blogspot.comPasul ce urmeaza imbunatatirii graficii si a largirii imprejurimilor este unul de care producatorii nu s-au lasat intimidati, asa ca experienta de joc s-a trasnformat intr-una mult mai rapida si mai directa, misiunile si luptele fiind adaptate perfect performantelor tehnice ale jocului si a celor demonstrate de masinariile de razboi implicate in el. Aventura din “Armored Core 4” se intinde de-a lungul a 37 de misiuni unice, in care elementele noi si diferitele obiective nu vor inceta sa apara pentru a pastra sentimentul de proaspat si pentru a evita impresia ca tot ce trebuie sa faci e sa elimini toti adversarii (desi uneori o s-o faci si pe asta). Fie ca trebuie sa distrugi val dupa val de rachete in zbor, sa iti croiesti drum prin intunericul noptii pentru a elimina o arma experiemtala sau sa termini un mercenar din tabara adversa, actiunea te va tine mereu captivat si multumit. Spre deosebire de celelalte jocuri ale seriei, in “Armored Core 4” se pune un pret mai mare pe strategie, asa ca daca vei fi doborat o data, ar trebui sa stii de ce arme ai nevoie pentru a iesi victorios la urmatoarea incercare. Chiar daca uneori te vei “impiedica: putin pe drumul catre succes, producatorii au avut grija sa faca din aceste evenimente unele mai putin arbitrare, asa ca intotdeauna cand esuezi vei intelege ca singurul vinovat esti tu si nu vei considera, in nici un caz, ca de vina ar fi modul in care e conceput jocul.
http://games-database.blogspot.comIn afara de imbunatatirile sistemului de boost, in “Armored Core 4” a mai aparut si “primal armor”, un camp de forta cu rol protector si care da un plus de dinamism jocului, mai ales cand lupti impotriva robotilor inamici si trebuie sa folosesti munitie care o perforeaza sau o reduce.
Configurarea mech-ului a devenit putin mai transparenta celor noi la acest gen de joc, lucru realizat prin faptul ca echipamentul nu e disponibil de la inceput, ci e deblocat pe masura ce vei termina misiunile si ai posibilitatea de a efectua modificarile automat, in loc sa trebuiasca sa-ti bati singur capul ce se potriveste cu ce si unde.
http://games-database.blogspot.comPovestea e captivanta la fel cum e si simplu de inteles: lumea se afla iar sub controlul unor super-companii, iar omenirea e subjugata dorintelor lor. Unora nu le convine acest tip de existenta, asa ca te-au angajat sa porti un razboi de gherila si sa elimini tirania. E o intreaga incurcatura, dar totusi esti un mercenar, asa ca treaba ta e sa iti tii gura si sa faci tot ce ti se spune si, daca supravietuiesti, vei fi si platit pentru asta. Datorita acestei povesti se poate explica faptul ca actiunea are loc peste tot in lume si nu e limitata numai la o regiune, asa ca vei topai de pe terenuri cu verdeata prin America la deserturile de gheata ale Antarcticii sau in jurul Shanghai-ului, acum inghitit de ape.
O alta imbunatatire e reprezentata de muzica din joc, renuntandu-se la ritmurile tehno-heavy care au caracterizat seria si genul, si, in plus, muzica acompaniaza actiunea, nu o incurca. In momentele fierbinti, efectele armelor vor trece in prim-plan iar muzica va suna in surdina, asa ca nimeni nu va contesta ca sunetele sunt integrate excelent in “Armored Core 4”.
http://games-database.blogspot.comIn afara de aventura, poti debloca data packs, care inlocuiesc arena din precedentele productii ale seriei, in care trebuie sa dobori piloti experimentati pentru a le obtine schemele tehnice, emblema si punctele care-ti trebuie pentru modificari si imbunatatirile mech-ului. Pentru a-ti incerca indemanarea si impotriva unor piloti reali, vei avea la dispozitie si un mod de joc multi-player online, caracteristica ce rasplateste pe cei care si-au petrecut ore in sir planuind echiparea masinariei.
Datorita procesului de echipare progresiv, a schimbarii configuratiei controalelor, a modificarii sistemului boost si eliminarea sistemului de racire, “Armored Core 4” ofera mai multa adrenalina si captiveaza jucatorii mai usor decat precedentele seriei, fiind unul din cele mai bune titluri care trateaza luptele intre mech-i.
Armored Core 4 reintareste marca oferind o poveste noua, noi medii si peisaje de explorat si posibilitati online. A zecea aniversare a aclamatei francize va fi marcata de un salt la platformele de noua generatie care vor asigura cea mai buna calitate atat in gameplay cat si in performatele vizuale.
http://games-database.blogspot.comCaracteristici generale ale jocului:
  • functionalitatea online permite ca pana la 8 jucatori sa se dueleze online, in acelasi timp;
  • 30 de misiuni jucate in cadre futuriste si foarte detaliate;