Tony Hawk's American Wasteland preview

Intrat în pielea unui tânăr din provincie care se crede mare skateboarder, fugi de acasă spre mirajul faimei ce te aşteaptă în Los Angeles. Odată ajuns acolo, îţi dai seama că nu este chiar aşa de uşor şi, la sfaturile unei fetişcane focoase, te pui pe furat meserie de la ăia mai mari. Din nefericire, întregul joc pare a fi o uriaşă primă misiune de training, în care chiar înainte de a bate bossul final (vorba vine) mai vine un homeless care te mai învaţă o mişcare nouă.
Situată într-o locaţie ce este mai mare decât ceea ce am văzut în Tony Hawk’s 1 şi 2 la un loc, acţiunea din Tony Hawk's American Wasteland este una continuă şi dementă. Datorită unor compromisuri la capitolul grafic, jocul nu are timpi de încărcare. Doar la intrarea într-o zonă nouă jocul poate se va agăţa preţ de o secundă, două, pentru a-ţi da de înţeles că de aici încolo nu mai vezi nicio persoană cunoscută.
Pe lângă deja obişnuitele scheme cu skateboard-ul, eroul nostru mai are ocazia de a se da şi pe o bicicletă tare de tot, cu care va putea face tot felul de cascadorii care mai de care mai ameţitoare. Deşi întregul joc se poate termina fără a te sui pe ţoaclă, este mare păcat să treci pe lângă micile misiuni ce apar din când în când şi să nu te opreşti. Tony Hawk's American Wasteland este destul de plictisitor doar pe placă, aşa că introducerea bicicletei a fost o idee bună.

2 Aici aveti voie sa comentati::

Anonim spunea...

Tony Hawk's American Wasteland ii super tare pe console