Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Conspiracy Weapons of Mass Destruction


Cautand niste shootere bune pe care sa le prezint pe blogul meu,am dat peste un titlu care m-a lasat masca:Conspiracy Weapons of Mass Destruction.Am zis WOW cred ca este tare...m-am interesat umpic de el si am aflat ca s-a lansate in 17-jul-2005.Mirat din calea afara,ca nu am auzit de el pana acum,dau un search pe youtube sa vad umpic cum se comporta la gameplay.Pe youtube,surpriza...n-am gasit nimic...Facandu-ma tot mai curios,am cautat mai bine si am gasit video-ul de mai jos...si alta surpriza...se pare ca Conspiracy Weapons of Mass Destruction a fost cel ma rau joc al anului 2005,atat la gameplay cat si la grafica,sunte,story line si altele.
Morala ar fi sa nu va luati niciodata dupa aparente,in cazul nostu Titlu si intotdeauna sa alegeti jocurile care va sunt recomandate sau prezentate de cineva cu experienta.
In concluzie Conspiracy Weapons of Mass Destruction "pute" cu adevarat si nu stiu de ce dreq l-am mai pus pe blog.
Vizionati VIDEO-ul si amuzativa cu tipul care comenteaza jocul...Pe bune chiar mertia,eu am ras cam vreo 20 de min =)).


0 Aici aveti voie sa comentati::

Trimiteți un comentariu