Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Dead Space


Vai cate jocuri as vrea sa joc:(...dar pla asta de placa video pe care o am acum ma limiteaza total si acum mi s-au cam dus zilele cand il rugam pe varul meu sa imi imprumute PC sa mai incerc cate un joc nou...dar asta este...mai este doar putin timp pana cand  imi voi face un upgrade "total" la PC...
Un joc pe care chiar as vrea sa il joc,este Dead Space.Lansat pe 20-Oct-2008 cu surle si trambite(acum sa fie intre noi,dar EA asa fac cu orice joc al lor) jocul a reusit sa convinga lumea ca el chiar merita jucat...
POVESTEA:O navă uriaşă care "sparge" planete pentru a le extrage resursele pentru nevoile Terrei este dată pierdută, iar echipa de salvare din care faci parte dă de belea în momentul în care o (re)descoperă.
Creaturile ce acum împânzesc Ishimura (nava dispărută) sunt "construite" din ce obişnuia să fie cu nu mult timp în urmă echipajul, iar din primul capitol până în ultimul asta vă va fi activitatea de bază: împuşcat creaturi diforme, nu tocmai inteligente, dar suficient de greu de ucis încât provocarea să nu fie trivială.
Povestea nu este deosebit de interesantă, dar modul în care dezvoltă nebunia ce a pus stăpânire pe echipaj şi motivele pentru care toată lumea o luase razna sunt frumos prezentate, într-o combinaţie suficient de inteligentă de “religie meets government conspiracy” încât să atragă şi un segment uşor mai “gânditor” al populaţiei jucătoare.


0 Aici aveti voie sa comentati::

Trimiteți un comentariu