Moh Airborne preview

Medal of Honor Airborne este cel mai nou joc din seria Medal of Honor (începutã în 1999), multumitã cãreia genul First Person Shooter în perioada celui de-Al Doilea Rãzboi Mondial a devenit atât de faimos. MoH Airborne continuã traditia seriei si oferã acuratete si autenticitate istorice absolute. În acelasi timp, noul joc îsi propune sã redefineascã seria si sã ofere o experientã WWII FPS complet nouã: "fully interactive Airborne experience".
Jucãtorul intrã în rolul lui Boyd Travers, Private First Class în cadrul 82nd Airborne Division si luptã în Europa. De la debarcarea din Sicilia si pânã la triumful din Germania, fiecare misiune începe în spatele liniilor inamice, cu o parasutare complet interactivã. Abilitatea jucãtorului de a-si alege punctul de începere a misiunii afecteazã dramatic modul în care se va desfãsura aceasta. Poti vizualiza întreaga operatiune din are, dupã care îti poti alege locul de aterizare. Jucãtorii au la dispozitie un arsenal bogat, autentic si îsi pot alege singuri calea pe care vor sã încheie cu succes misiunile.
Medal of Honor Airborne este un joc next-gen si, prin urmare, personajele si mediile ambiante sunt foto-realiste, ceea ce contribuie din plin la crearea unei atmosfere de un realism cutremurãtor.
Producãtorii jocului au apelat la numerosi experti pentru a se asigura cã jocul este precis din punct de vedere istoric si pentru a crea o simulare cât mai realistã a desantului trupelor aeropurtate.
Medal of Honor Airborne este produs în studiourile EA Los Angeles (EALA).