Games Database- aplicatii android , cel mai mare blog de jocuri android, apk jocuri, aplicatii android, apk aplicati din Romania
Jocuri Android Gratis

Concurs - Warhammer Online: Age of Reckoning, îmi caut erou!


Eu, cutia de Warhammer Online: Age of Reckoning, caut recrut, bine clădit, erudit şi dispus să facă sacrificii. Pentru că sunt un joc pretenţios, nu mă mulţumesc cu primul venit, aşa că am notat pe un pergament nişte întrebări grilă, pentru că înainte de toate, pretendentul la titlul de erou trebuie să ştie în ce se bagă iar eu să am siguranţa că voi avea un stăpân care să mă merite.

Ca urmare, dacă te simţi în stare, răspunde corect la aceste întrebări şi s-ar putea să primeşti un joc Warhammer Online. Eu, jocul, îmi rezerv dreptul de a folosi norocul pentru a decide, dacă vor apărea prea mulţi pretendenţi cu calităţi de eroi. Un adevărat erou nu ar trebui să se teama de asta, pentru că el este întotdeauna favorizat de zei.

Data limită a concursului este 23 martie.

Pachetul conţine 30 de zile de joc gratuite.


0 Aici aveti voie sa comentati::

Trimiteți un comentariu