Assassin's Creed video review

Assassin's Creed' este un joc single-player în care jucătorul îsi asumă rolul de Altaïr Ibn La-Ahad (română Zburătorul, Fiul Nimănui), un membru al Assassinilor(The Assassin Brotherhood ). Obiectivul lui Altaïr în joc este să asasineze nouă cifre istorice în timpul celei de-a treia Cruciade in 1191.
Principalul scop al jocului este de a efectua asasinate comandate de către şeful de Brotherhood, Al Mualim.
Pentru a atinge acest obiectiv, jucătorul trebuie să utilizeze o varietate de inteligenţă, colectarea tactici pentru a colecta informaţii cu privire la ţintă. Aceste tactici includ eavesdropping, interogatoriu, pickpocketing, completarea şi sarcinile pentru informatori (alţi asasini care vă oferă informaţii în schimb pentru asasinare, colectare sau opţiuni). În plus, jucătorul poate lua parte la orice număr de obiective secundare, inclusiv alpinism înalt sau salvarea cetăţenilor care sunt ameninţaţi sau hărţuiţi prin oraş de gardieni.
Jocul are loc în primul rând în Ţara Sfântă. Ea constă în patru oraşe principale: Ierusalim, Acre, Damasc şi Masyaf (fortareaţa assassinilor). Fiecare dintre ele conţin trei secţiuni, care sunt deblocate în cursul jocului. Între aceste oraşe este prezent un teren numit "Regatul".
Povestea reală este stabilită in Septembrie 2012. Desmond Miles, este un barman, care a fost răpit de persoane necunoscute, şi este adus la o clădire aparţinând Abstergo Industrii, în care cercetătorii lucrează la un proiect care implică o maşină numită Animus. Animus este capabil sa extragă amintiri din ADN-ul de utilizator, de la trecut pana în prezent, şi care poate să permită utilizatorului să redea aceste amintiri ca şi când el ar fi fost acolo.

VIDEO REVIEW CONTINUA IN VIDEO

0 Aici aveti voie sa comentati::